Monday, November 12, 2012

Gile x debar!!


Assalamualaikum sumee....
(jawab cepat!!)
dah lame pulak x mengupdate kan...haha....
tetibe penyakit tu datang lagi kan....
haaaa... penyakit apee??? penyakit M name dye...huhu
paham2 sendiri yekk...hehe
okelah...VP nak story nie...adehhh tau x korunk...semalam VP de Blaja kerete kat pusat latihan kenderaan tu laa....(xhabes lagi Vp blaja kan?)
hurmmm....mule2 rase diri nie dah boleh bawak kereta....tapi bile facing ngn muke cekgu yg mengajar tu je...sume yg dah blaja boleh hilang....haha..(cekgunye Tegas sgt!!)
tapi akhirnye bole laaa bt jugak....sebelom nie...VP de jugak bawak kereta.... tapi kerete Auto....soo cam x banyak sgt laa membantu kan....lain laa kalo ade lesen Manual...(malangnye xde)
xpe laa......mase blaja kerete auto pown oke what...dapat...blaja mengawal pergerakan kerete...hehe

pepe pown semalam memg gempak...blaja naik bukit....(4-5 kali x lepas...akhirnye lepas gak)
then blaja parking sisi(adoooiii yg nie paling payah n banyak sgt prosedur nye....nak x nak kene jugak
pastu blaja parking 3 penjuru....haa nie bole laaa tahan.....xde laa senang sgt n xde la susah sgt.....
dalam keadaan yg gelabah mase blaja tu...dengan ditambah lak cuace kemain panas....aduuiiii
pening pale dibuatnye, xleh pasang aircond satu...pastu hari tgh panas terik pulak...aduiii...nak xnak kene menempuhi jugak laa kan....sampai cekgu yg ajar VP tu tgok VP dah berpeloh2 sgt lam kerete....then dye bukakan aircond...patutnye x bole....huhu....
naseb baik jugak laa...

lepas lame dah blaja kat situ..akhirnye rase cam dah bole tangkap sikit...ape yg di ajarkan kat VP...so mintak2 laaa VP bole bt lagi nanty.....sooo tok memahirkan diri nie...kene laaa slalu praktis ye x...huhu....
sooo semalam iaitu 12/11/2012 dah blaja skali...
nanty khamis nie lak...15/11/2012 blaja lagi skali....
soo termasok dah 4 jam VP blaja kerete....
8 jam sebenarnye...waktu belajar....tapi VP tnye sorunk kakak tu, dye kate...cekgu tu akan ajar lebih....sampai kite pandai...sooo oke la kan....heheh....lege sikit aty nie...tapi ye laa....JPP tersangat laa tegas...soo Kene laah bt yg terbaek ye dak....
ape2 pown...Doakan VP k....
thank sume


3 comments:


  1. kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
    semoga menjadi semangat .. :)
    Kita semua selalu dihadapkan pada ribuan kesempatan emas yang tersamarkan dengan baik oleh kesulitan.

    ReplyDelete
  2. kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
    semoga menjadi semangat .. :)
    Kita semua selalu dihadapkan pada ribuan kesempatan emas yang tersamarkan dengan baik oleh kesulitan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aiyoo....tersurat n tersiratnye ayat.....btw thank sudi komen

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...