The King


Assalamualaikum to all viewer, appreciate sgt laa korunk sume sudi laa.. mencemar dok stalk blog VP soo, di kesempatan ini, saya nak memperkenalkan diri saya... haha
oke leh panggil VP stand for? (violetpurple)

soalan Lazim:

kenape aku nak tulis blog?
ko rase kalo ko nak membazir duit beli buku nota banyak2 pastu habes gune ko campak2 baik x payah, soo dgn berblogging ko bole share ape yg ko rase, kalo rase x puas hati pade dunie luahkan.. yg si pembaca lak, kalo rase annoying jgn baca, kalo benci naw, ko hentam kat box komen k, xde hal..

Umo ko nie brape?
yg engko sume bz body dah kenape.. xnampak ke kemain baby face muke VP..harus laa stil mude younger, (pucuk mude ehhhh oke2)... VP bagithu k.. dah 20 an teka laa sendiri k..

knpe perlu aku baca blog ko?
xde sape suruh dik.. ko nak VP follow then korunk x follow balik pon iols x kesah uolss..
janji masok2 tu bagi lee salam...then ko nak hentam dipersilakan

VP nie camne orngnye..??
ye laaa, Vp nak gambakan pon susah ye dak, senang cite laaa..kalo ko tgok org tu normal...that is absolutely not me..hahaha VP nie ikot Rules sendiri, just be urself and dun overeacted...org keji+binatang pon nyampah

Memng x slalu update ke blog..bt je updatenye tidak...?
haaa nie nak habak mai..kalo VP nie blogger bt duit cam Lyssa ke Ben ke Perez Hilton ke xpe leee... ni blog pon suam2 je..VP nak hupdate ape je... entah2 ko yg bace skrg nie pon.. baru first time jegah blog VP

ko ingat ko cantik?
habes ko rase ko cantik? dik kalo rase xde cermin tolong datang umah VP kat JOLOBU nu, wariss yoooo...
nanty VP sedekah cermin k..

Laaaa Lempoook ke??
hahaha, biaseeee diee nie... biaseeee diee niee... 
oke laa dari Blog VP korunk bace pon dah dpt agakkan VP nie cam softy2..sooo knpe?? jijik? loya? hine?
lantak p korunk laa... VP x kesah laaa korunk nak ckp ape pon.. Bukan korunk suap VP makan, bagi belanje bagai ye dokk haterss...(bkn tok semua orng..hanye yg berkenaan)

keje ke study? 
due2 penaa... soo die camnie tau...depends.. rase nak blaja Vp blaja, rase nak keje VP keje...ehhh bole ke camtu?
hahahahha

*soalan yg lebih2 nak tau, bole tanye jee... direct pon xpe... VP cube jawab sejujur mungkin k*






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...